אחריות

על מנת להפעיל אחריות לרמקולים או אוזניות יש להמציא חשבונית קניה מבית העסק.
האחריות הינה לשנה אחת מתאריך הקנייה הנקוב על החשבונית.
האחריות הינה אחריות מוגבלת המכסה רק בעיות איכות ופגמים בייצור.
אין אחריות על נזק פיזי או שברים, ואין אחריות בשימוש לרעה ולא בהתאם להוראות השימוש הן באוזניות והן ברמקולים.

במהלך תקופת האחריות, אם מצאתם בעיות הקשורות לאיכות בייצור המוצרים שרכשתם,
אנא צרו קשר עם מרכז התמיכה שלנו בכדי לעזור לקבוע אם יש לשלוח את המוצר שלכם אלינו לבדיקה או להפנות אתכם לביצוע פעולות נדרשות.
בכל פניה בנוגע לאיכות המוצר אנא ספקו את הפרטים הבאים:

  1. מספר ההזמנה וחשבונית קניה
  2. תאור הבעיה במוצר בפירוט (מה הבעיה? מתי התחילה?)
  3. צרפו תמונות או סרטון וידאו קצר של הבעיה באיכות טובה
  4. אילו צעדים כבר ביצעתם לפתרון הבעיה?

עלות המשלוח בהחזרה/תיקון:

עלות המשלוח לחברתנו עקב החזרת המוצר או לצורך בדיקת התקלה במוצר תהיה על חשבון הקונה (או בגוביינא לפי הממצאים של התקלה ושיקול דעתה של החברה בלבד).
במידה וסיבת התקלה תהיה מוצדקת ומכוסה במסגרת תנאי האחריות ישלח ללקוח מוצר חליפי על חשבון החברה.
יש לשלוח את המוצר אך ורק לאחר תיאום עם החברה ולאחר שבוצעו ניסיונות לפתרון התקלה מרחוק.

המקרים שאינם מכוסים במסגרת האחריות

  • מוצר ללא חשבונית או הוכחת רכישה.
  • פג תוקף האחריות (שנה מתאריך הרכישה).
  • מוצרים שאבדו או נגנבו.
  • שרוכים, רצועות והאביזרים הנלווים למוצר העיקרי (מוצר עיקרי הינו אוזניות ו/או רמקול נייד).
  • נזק פיזי (כולל, אך לא מוגבל: מכות, שברים, סדקים, קרעים)
  • קורוזיה וחלודה.
  • שינויים או התאמות בכל חלק במוצר.
  • תיקונים ו/או פירוק של המוצר באמצעות כל גוף שאינו מורשה ע”י החברה.
  • בעיות חשמל וטעינה עקב שימוש במטען/כבל לא מורשה ו/או לא מתאים.
  • נזקי חשמל (כולל, אך לא מוגבל: נחשולי מתח, שינויי מתח, שימוש במתאמים לא תקינים וכו’).
  • נזק משימוש לרעה של המוצרים (כולל, אך לא מוגבל: נפילות, מכות, טמפרטורות קיצוניות, שימוש לא לפי ההוראות המצורפות כולל תנאי העמידות למים).
  • נושאים האינם קשורים באיכות הייצור.

זכויות התיקון והפרשנות של תנאים אלה שמורה לחברת קקופלי ספיריט ע.מ. 310746383
במידה והינך נזקק לעזרה כלשהי בנוגע למוצר אנא פנה לשירות התמיכה שלנו במייל: info@tribit.co.il או בצ’אט באתר.