שאלות נפוצות

·       איך ניתן לשלם?

אפשר לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי סטנדרטי ו/או באמצעות PayPal

·       האם בטוח לרכוש מכאן?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

·       למה המחירים שלכם כאלה זולים?

המוטו שלנו גורס כי סאונד טוב ראוי להיות בהישג ידם של כולם ובכל מקום.
על כן, אנו פועלים במודל רזה המאפשר למכור לכם את המוצרים במחירים דומים למחירם בחו”ל (+ המע”מ שהולך למדינה).

·       האם המוצרים איכותיים?

מאד איכותיים!
אבל אל תאמינו לנו, תראו בעצמכם את הביקורות שנכתבו עלינו במגזינים הנחשבים בעולם וביוטיוב.
גם באתר ובדף הפיסבוק תוכלו למצוא ביקורות מאומתות מצרכנים מרוצים.

·       כמה עולה משלוח?

זה תלוי בכם!
אנו מציעים מגוון מסלולי שילוח ע”י מספר חברות שילוח, שיתאימו לכיס ולצרכים של כל לקוח.
תחת לשונית השילוח תוכלו למצוא את הפירוט המלא.

·       האם אתם מספקים את המוצר לכל הארץ?

בוודאי – שולחים לכל רחבי הארץ בעזרת חברת שליחויות ודואר ישראל.
למקומות מרוחקים מהמרכז עשויים לחול חיובים נוספים וזמני אספקה ארוכים יותר, בהתאם לתנאים של חברת השילוח.

·       האם ניתן לבטל עסקה?

בקצר, כן.
באופן מפורט יותר:
במידה והמוצר טרם נשלח – ניתן לבטל באמצעות שליחת מייל לכתובת cancel@tribit.co.il
ובתוספת דמי ביטול בסך 5% מהעסקה.

במידה והמוצר כבר נשלח – ניתן להחזירו ולבטל את העסקה בתנאי שהמוצר אינו נפתח, לא בוצע בו כל שימוש והוא מוחזר באריזתו המקורית, בתוספת דמי ביטול בסך 5% מהעסקה. עלות השילוח ללקוח אינה מוחזרת (מכיוון שזהו שירות המסופק ע”י חברת המשלוחים). החזרת המוצר חזרה לחברה גם היא על חשבון הלקוח.

·       אני מתלבט איזה מוצר עדיף לי, אפשר ייעוץ?

בשמחה! תשאירו פרטים בטופס “צור קשר” ונציגינו ישמחו לעזור.

·       האם ניתן להתנסות במוצרים טרם הקנייה?

לצערנו כרגע אין באפשרותנו לספק התנסות או השמעה של המוצרים.
לצורך כך תוכלו להיעזר בביקורות המצורפות באתר, בכתבות ובסקירות המצורפות ביוטיוב.